Re: Jakość dzwięku na płytach

Autor: GP (gregorp_at_poczta.fm)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 14:05:23 MET

Ja mam podłączone pod wieże i dzwięk na Altusy 110 i nie narzekam, a może
mam gumowe ucho?
Zresztą kolega chyba też skoro nie słyszał różnicy między CD a mp3.
Nigdy też nie nagrywałem nic na kompa więc jest mi obojętne czy szum jest 60
czy 30 db.
Więc jeśli ma to służyć do gier i słuchania muzy to moim zdaniem to dla
amatora wystarczy.
Grzegorz