Re: Jakość dzwięku na płytach

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 14:36:21 MET

Dnia 2004-01-16 14:05, GP napisał(a):

> Ja mam podłączone pod wieże i dzwięk na Altusy 110 i nie narzekam, a może
> mam gumowe ucho? [...]

zapewne masz gumowe ucho... mam karte dzwiekowa Hercules Fortissimo 3
podlaczona tez do zewnetrznego wmacniacza i podobnych glosnikow jak
twoje. dopiero ta karta daje dzwiek, ktory zadowala mnie.

o zintegrowanych nawet nie ma co pisac... wiekszosc dzwiekow jakie
generuje taka karta to sa szumy, a reszta to plastikowy dzwiek, ktory
tylko meczy, a nie daje przyjemnosc z odsluchu.

wczesniej mialem liva 5.1 i tez moim zdaniem mial slyszalnie gorsza
jakosc dzwieku od herculesa... a muzy z kompa slucham przewaznie
skompresowanej do bezstratnego formatu APE... mp3 w dobrym bitrate
ujdzie, ale slychac roznice.

mam tez zestawy glosniczkow creative FPS1600 i inspire 4400 i na nich
tez slychac wyrazna roznice na niekorzysc zintegrowanych kart.. takie
karty moim zdaniem nadaja sie jedynie do biura gdzie maja informowac
dzwiekiem o pracy systemu... chociaz i to brzmi ohydnie :-)

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834