Re: Jakość dzwięku na płytach

Autor: mishka (mishka_at_na.tlena.mi.wysylac.jakbyco)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 15:01:05 MET

GP wrote:

> Ja mam podłączone pod wieże i dzwięk na Altusy 110 i nie narzekam, a może
> mam gumowe ucho?
> Zresztą kolega chyba też skoro nie słyszał różnicy między CD a mp3.

nie słyszałem tej różnicy na Realteku - co świadczy o kiepskiej jakości
reprodukcji dźwięku przez tą kartę
jak włączyłem Live'a róznica był kolosalna

słuchałem na słuchawkach Beyerdynamic DT 770 PRO
a to fakt że na gorszym sprzęcie nie słychać różnic między RTL a Livem

nie mniej na Altusach powinno to być słyszalne

IMHO nie wystarczy

mishka