Re: MMX Co to jest?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 11:01:38 MET

On Thu, 15 Jan 2004 23:12:44 +0000 (UTC), Tomasz Potega wrote:

[...]

> ten moj cx 5x86 120 tez chodzil na fsb 40 - producent plyty tak sie
> przerazil, ze wypuscil bios taktujacy pci na 20 mhz - dla bezpieczenstwa.
> ale co to dla gierojow - virge dopiero przy 50 mhz wysiadal.
> ze ja kurde dyskow nie zwalilem, do tej pory nadziwic sie nie moge.

To pewnie myślisz, że jesteś twardziel, co ???
To pomyśl o moim Am486 DX4 100 MHz na FSB 50 MHz (żadne tam 3x33). Do
tego karta VLB Paradise na chipie WD90c33 (rakieta). Do tego interface
EIDE VLB.
Obie VESY chodziły na 50 MHz bez żadnych cholernych dzielników, pustych
cykli i tym podobnych udziwnień. A to wogóle nie miało prawa chodzić!
Stabilizowałem kompa chyba przez tydzień (hihi stabilny komp na Win 3.11
;) ) Ale chodził naprawdę zarąbiaście. A jak odpalałam WinTacha, to
kolesiom od Wcirusów, Tsengów, Tridentów, Oaków, i innego badziewia
kopary opadały. Dopiero później koleś z jakąś S3 mnie zakasował (868,
czy jakoś tak, w każdym razie to był ten chip, który potem stanowił
rdzeń układu Trio - jak jesteś fanem S3, to pewnie wiesz lepiej ode
mnie)

Nie wiem, czy ten interface EIDE miał niezależne taktowanie kanałów (ale
wątpię), czy też kanały były taktowane częstotliwością VLB. Jeśli tak,
to mój twardziel przez dobre pół roku zasuwał na 50 MHz, i ani pisnął.
No, ale to był Cavair z pierwszej serii: 250 MB, szybki, głośny i nie do
zdarcia.

> wierze, znajomemu do tej pory sdi dzieli :)

A mój faktury wystawia :))

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!