Re: MMX Co to jest?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Fri 16 Jan 2004 - 00:12:44 MET

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:
> Nie będę protestował ;) I skoro nie AMD go szlifował, to mogło być tam
> PR100, nieprawdaż ? ;)

przeszukalem wlasnie AMD na obecnosc tego procesora - nie ma. 133 - owszem,
160 juz nie.

> Zwłaszcza, że FSB było 40 MHz, a nie 33, więc i rating się poprawiał...

ten moj cx 5x86 120 tez chodzil na fsb 40 - producent plyty tak sie
przerazil, ze wypuscil bios taktujacy pci na 20 mhz - dla bezpieczenstwa.
ale co to dla gierojow - virge dopiero przy 50 mhz wysiadal.
ze ja kurde dyskow nie zwalilem, do tej pory nadziwic sie nie moge.

> Ale chodził naprawdę ok...

wierze, znajomemu do tej pory sdi dzieli :)

pozdrawiam,
shadow