Re: OT Sklepy Internetowe - Polskie zadupie ?

Autor: Wieslaw Lubas (vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 02:37:06 MET

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal@(at)poczta.usun_to.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bu45bs$c7j$1_at_mamut.aster.pl...

> Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz . Coz dla mnie są to sprawy nie
> stanowiące na codzien problemu sam dokonuje czesto płatności w sklepach
> internetowych.
> Coż znajmoy ma wysokie stanowisko w bankowości izyje trochę w innym
świecie.
> Dla niego karta kredytowa jest codziennoscią i zalezy mu chyba na
transakcji
> w ten sposób ze wzgłedu na
> opuznienie terminu płatności . coz nie znam szczegółów. Z twojego opisu
> mozna sie przekonać jak słaby jest u nas sytem bankowy i branża handlu IT

Branza IMO slaba nie jest i nadaza za rynkiem swiatowym...
Polcard to inna kwestia.
Jezeli znajomemu tak zalezy na platnosci karta, to czemu sklep inetrnetowy?
Moim zdaniem sa sklepy "stacjonarne" o cenach lepszych niz te i-netowe, a
tam na zywo prawdopodobnie da sie dogadac platnosc karta kredytowa.

Chyba ze mieszka na stacji "Szczere Pole" i nie ma wyboru sklepow
komputerowych...
Ale to jakos nie idzie w parze z jego swiatowoscia...

WL