Re: czytnik grup

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 01:45:12 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w środę wieczorem, valdi200 napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Jak NTG to sorki, ale dałem ten temat tutaj ponieważ jest duuuuzo
> postów:)

Głupia przywara!!! Dużo nie znaczy że otrzymasz odpowiedź.

> Jaki polecacie najlepszy czytnik grup dyskusyjny zeby był po polsku
> Bo OE mnie czasem dobija :P

Jak dla mnie to podstawa do usenetu to Hamster i do tego wybierasz
sobie co ci się żywnie podoba. Np zaprzęgasz do tego zwykły mailer i
dodajesz gUtils. Masz wszystko co dusza potrzebuje!! Punktowanie
artykułów, KF, zmiany np delimitera, znacznika cytowania, wszelakich
nagłówków, FQDNu w zależności od grupy i co tam ci jeszcze na myśl
przyjdzie. Oczywiście wszystko na przychodzących artykułach :) Tym
samym oszczędzasz czas na wycinanie niepoprawnych sigów itd. Także
IMHO Hamster+gUtils i jedyny słuszny mailer TheBat.
Jeżeli chcesz tylko i wyłącznie czytnik to 40tude Dialog jest jedynym
jaki bym polecił. Do tego oczywiście Hamster!

FUT!!

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --