Re: OT Sklepy Internetowe - Polskie zadupie ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 2004 - 09:09:40 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu_at_nospam.math.put.poznan.pl> napisał w
wiadomości news:bu4qso$247$1_at_topaz.icpnet.pl...

> Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal@(at)poczta.usun_to.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bu45bs$c7j$1_at_mamut.aster.pl...
>
> Jezeli znajomemu tak zalezy na platnosci karta, to czemu sklep
inetrnetowy?
> Moim zdaniem sa sklepy "stacjonarne" o cenach lepszych niz te i-netowe, a
> tam na zywo prawdopodobnie da sie dogadac platnosc karta kredytowa.
>
> Chyba ze mieszka na stacji "Szczere Pole" i nie ma wyboru sklepow
> komputerowych...
> Ale to jakos nie idzie w parze z jego swiatowoscia...

Może macie jakieś propozycje sklepów stacionarnych .....
Chodzi o Warszawe. Bo zna też kilka takich w któerych termnal płatniczy
jest bardziej ozdobą
Nie chodzi mi bynajmiej o giganty w stylu media markt ...i inne markiety ..
jak dla mnie nie są to placówki
w których można coś rozsądnie kupić do komputera

Pozdrawiam