Re: OT Sklepy Internetowe - Polskie zadupie ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 20:29:54 MET

Użytkownik "Marcin" <no-one_at_n-spam.com> napisał w wiadomości

> Kilka przyczyn dlaczego:
> - za kazda transakcje karta sklep placi prowizje nawet do 3% (jezeli
> transakcji jest malo), co przy marzy ponizej 10% jest znacznym
> zmniejszeniem zysku.
> - jezeli posluzysz sie skradziona karta, ktos pozna numer Twojej karty
> i zrobi Ci dowcip zamawiajac cos ze sklepu to cale ryzyko ze sprzedaza
> ponosi sprzedawca.
> - malo osob w Polsce ma karte kredytowa. Najwiecej kart wydal CitiBank
> Handlowy,
> a jest tego az 500 000, reszta bankow tez okolo tyle. Razem okolo 1 mln.
> [...]
Dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz . Coz dla mnie są to sprawy nie
stanowiące na codzien problemu sam dokonuje czesto płatności w sklepach
internetowych.
Coż znajmoy ma wysokie stanowisko w bankowości izyje trochę w innym świecie.
Dla niego karta kredytowa jest codziennoscią i zalezy mu chyba na transakcji
w ten sposób ze wzgłedu na
opuznienie terminu płatności . coz nie znam szczegółów. Z twojego opisu
mozna sie przekonać jak słaby jest u nas sytem bankowy i branża handlu IT

Pozdrawiam