Re: czy spaliłem całą płytę ???

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 03:07:42 MET

W artykule news:btukna$n4h$1_at_news.atman.pl,
niejaki(a): sosik z adresu <przemek_sos_at_PL.WP> napisał(a):

> witam grupę i proszę o pomoc,

Witamy...

> dziś podłączączałem śledzia USB
> Niestety nie zwróciłem uwagi na podłączenie kabli do miernika - był
> podłączone jak do mierzenia oporności (tak mi się wydaje) - dotknąłem
> pina próbnikiem i zaiskrzyło.

No... jedna nauczka juz jest...pytanie jak kosztowna

> usłyszałem jakieś
> przepięcia, trzas - i to by było na tyle, zadnej reakcji, płyta wcale
> nie piszczy przy starcie.

A co to za plyta...diodek nie ma zadnych...
Zasilacz dziala ???

> Czy ktoś ma jakieś sugestie, może to jakiś kondensator ??? Czy cała
> płyta jest do wymiany ?? Czy warto próbować ją ratować ??? Jeśli tak to
> gdzie ??? POMOCY !!!!!!!

Napisz jaka plyta to bedzie wiadomo czy warto wydac 100 na probe
odratowania
( z uatopsji znajomych wynika ze przewaznie jest to krotkotrwale szczescie
w nieszczesciu bo plyta sie sypnac potrafi juz na amen )
Moze malo prawdopodone ale... u mnie zadzialalo gdy juz myslalem ze plyta
spalona albo co bo sama z siebie jakos tak niedzialac zaczela z dnia na
dzien ... jak juz wszystko zdemontowalem i zlozylem wpadlem na pomysl
wyjecia bateryjki biosu... pomoglo... a za naprawe chcieli 80zl. Dobrze ze
nie oddalem bo zrobili by to samo a potem wciskali ze niby super hiper
naprawa.

> z góry dziękuję
> pozdrowienia
> sosik

nie ma za co bo na grupie jest sporo osob ktore sie na tym znaja lub wrecz
zajmuja ale podaj chociaz model plyty by wiadomo bylo czy sie oplaca.
Pozdrawiam

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****