Re: Czym wyciszac kompa

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 03:12:36 MET

W artykule news:btum8m$8u8$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Darek Kolberg z adresu <seller85to_musisz_wyciac_at_wp.pl>
napisał(a):

> Najglosniej pracuje wedlug mnie wentylator w zasilaczu 350W kupilem go
> wraz z najtansza obudowa jaka znlazlem na gieldzie warszawskiej (95zl).

No...zobaczymy jak na tym zasilaczu noname dlugo bedziesz sie sprzetem
cieszyl i jakiego koloru bedzie dymek jak spali sie polowa komponentow
kompa...
Wymien zasilacz na jakis dobry bo masz tykajaca bombe zegarowa...

> Wiec chcialbym cos z tym zrobic nie wiem czy
> wiemienic od razu caly zasilacz czy tylko ten wiatrak(chyba wole
> wymienic od razu caly zasilacz) w takim razie co polecacie?

Zaczynasz madrze gadac.. ja polecach Chieftec, Enlight...

> Sumając interesuje mnie najbardziej wymiana zasilacza badz samego
> wiatraka jak cos to pomorze. Jaki mozecie polecic zasilacz taki aby byl
> dobry i nie z najwyzszej pulki, za jakies 100 mozna dostac juz cos
> dobrego czy trzeba wiecej zainwestowac?

Qrde...znowu wracamy do poczatku a juz myslalem ze zmadrzales :-)
NIE OSZCZEDZAJ NA ZASILACZU !!!!!
To element ktory prawdopodobnie bedzie w kompie az do jego ostatnich dni
wiec chcesz oszczedzic 80zl zeby potem wydac 2000 ????
Chyba nie.
Marsz po markowy zasilacz.... ale JUZ !!! :-)

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****