Re: softcooling na nforce2

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 08:52:08 MET

> A testowałeś to może? Ja nForce nie mam, ale się lekko zastanawiam... Czy
> daje to tak dobre obniżenie temperatury jak na przykład cpuidle na VIA
> (KT133A, AXP 1700+, około 10C)? Głównie chodzi mi o wykorzystanie
wiatraków
> z czujnikami temperatury, wiadomo: wolniej znaczy ciszej ;). Dokładnie:
> jaka jest różnica z vcool (alfa 2.0)w porównaniu do systemu 'gołego'?

Uzywam tego caly czas :). Roznica tak na oko jest kolo 12-13C. Tyle ze tak
naprawde trudno mi powiedziec jakie sa naprawde jego mozliwosci, poniewaz w
biosie mam ustawina opcje "cpu disconnect", ktora robi to samo co programy
chlodzace. Wiec vcool w tej chwili poprostu przyspiesza ochodzenie procka,
ale w wolnej chwili chetnie sprawdze jak to jest po wylaczeniu opcji w
biosie.

Pozdrawiam