Re: softcooling na nforce2

Autor: Marcin Witek (NOwitSPAM_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 20:39:59 MET

Tomeks wrote:

> Wersja aktualna stabilna owszem, ale jest alpha nowej wersji , ktora
> obsluguje nforca.

A testowałeś to może? Ja nForce nie mam, ale się lekko zastanawiam... Czy
daje to tak dobre obniżenie temperatury jak na przykład cpuidle na VIA
(KT133A, AXP 1700+, około 10C)? Głównie chodzi mi o wykorzystanie wiatraków
z czujnikami temperatury, wiadomo: wolniej znaczy ciszej ;). Dokładnie:
jaka jest różnica z vcool (alfa 2.0)w porównaniu do systemu 'gołego'?

Wit