Re: Jaki uzywany monitor za 200 zl?

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 09:52:23 MET

Za 200 zl mozesz na allegro znalezc porzadny monitor 15" z dobrym
kineskopem (np. trinitron). Wazniejsze jest, abys przed zakupem upewnil
sie, z jaka czestotliwoscia bedzie odswiezany obraz w rozdzielczosci, w
ktorej pracujesz. Np. ja na 15" mam 1024x768 przy 85Hz - jest to
minimum. Przy 75 czy 72Hz widac juz dosc wyraznie migotanie.

Gabriel

p.s.
nie musze chyba mowic, ze przed zakupem monitor trzeba koniecznie
obejrzec, wyswietlic obrazy kontrolne (np. Nokia Monitor Test) itp.