Kasowanie sie systemu 2 plyty z Serial ATA (XP, WIN 2000)

Autor: Kazimierz Lama (kazio_lama.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 08:56:09 MET

Moze ktos z Was zetknal sie z podobnymi problemami. Opisze pewna sytuacje.
Kumpel kupil sobie kompa [w duzym sklepie] to byla najpierw plyta MSI, nie
pamietam modelu ale wiem ze obslugiwala Serial ATA i wiem ze byla na
chipsecie VIA. Pierwsza awaria dotyczyla systemu WIN2000 PRO i efektem jej
byla niemoznosc uruchomienia i przywrocenia danych na dysku. Potem bylo tych
awarii ok. 3. Serwis sklepu twierdzi ze wymienili wszystko co sie da, w tym
plyte na inny egzemplarz, i testy robione byly z systemem WIN XP PRO ich
slowa - "To juz jest zupelne nowy komputer i nowy system". System padl.
Kolejnym krokiem byla wymiana plyty glownej z MSI na ASUS A7V600, zatem tez
Serial ATA, VIA KT600 z obsługą FSB 400 i DDR 400. Komputer dzialal okolo
dwoch tygodni, zaczelo sie od ekranow powitalnych o bledach na dysku, a
wczoraj komp nie wstal juz, choc w przeciwienstwie do sytuacji z poprzednia
plyta glowna dal sie przywrocic. Kumpel wywalil sporo kasy gwarancja leci a
jemu nerwy juz odmawiaja posluszenstwa, za wszelkie opinie i rady bede
wdzieczny bo szkoda mi chlopiny.
Pozdro
Lama