Re: Czym wyciszac kompa

Autor: Darek Kolberg (seller85to_musisz_wyciac_at_wp.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 18:40:44 MET

Zauwazylem ze ten temat jest ostatnio na topie wiec postanowilem dolaczyc
sie do rozmowy i rowniez wymienic cos w woim sprzecie aby byl ciut cichszy.

Najglosniej pracuje wedlug mnie wentylator w zasilaczu 350W kupilem go wraz
z najtansza obudowa jaka znlazlem na gieldzie warszawskiej (95zl). Buczy jak
cholera przy wkladaniu plyty do cd tak zaczyna warczec ze mam wrazenie ze
zaraz odleci wraz z moja obudowa :) to samo sie dzieje jak wlanczam moj
sprzet. Wiec chcialbym cos z tym zrobic nie wiem czy wiemienic od razu caly
zasilacz czy tylko ten wiatrak(chyba wole wymienic od razu caly zasilacz) w
takim razie co polecacie?

Na procku (Barton 2500+) siedzi Cooler Master CP5-6J11C0L (jak wam cos to
mowi) tak wlasciwie to nie wiem czy jest glosny czy nie bo zaglusza go ten z
zasilacza :).
Ostatni siedzi na karcie graficznej (radeon 9600 pro) ale ten jest chyba
cichutki.

Sumając interesuje mnie najbardziej wymiana zasilacza badz samego wiatraka
jak cos to pomorze. Jaki mozecie polecic zasilacz taki aby byl dobry i nie z
najwyzszej pulki, za jakies 100 mozna dostac juz cos dobrego czy trzeba
wiecej zainwestowac?