Re: Czym wyciszac kompa

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Tue 13 Jan 2004 - 00:36:01 MET

będąc chyba na haju Darek Kolberg <seller85to_musisz_wyciac_at_wp.pl> , nie
umiejąc krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)

> Sumając interesuje mnie najbardziej wymiana zasilacza badz samego wiatraka
> jak cos to pomorze. Jaki mozecie polecic zasilacz taki aby byl dobry i nie
> z najwyzszej pulki, za jakies 100 mozna dostac juz cos dobrego czy trzeba
> wiecej zainwestowac?
Wymień wiatrak, chyba że nie masz lutownicy, odsysacza, cyny, 2 śrubokrętów
krzyżakowych (zwykły i mały), szczypiec i trochę chęci, a tylko jeden
krzyżak - ten większy - to wymień zasilacz. Jeśli nie masz zaś krzyżaka, to
go kup, bo bez niego to nawet wymiana obudowy nie wchodzi w grę

--
-----Piotr K.