Re: Asrock K7S8X jakie FSB

Autor: Mariusz Bachora (matt_at_nsm.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 18:40:32 MET

Robert_ wrote:
> ..z instrukcji wynika ze K7S8X jest do FSB 333 a na mojej
> plycie jest grubo biala farba wymalowane FSB 400 MHz. To
> moze mi sprzedali XE tylko z Biosem X ??
>
> Pozdrofka
> Robert

Bez wiekszego problemu da sie na tej plycie uzyskac FSB 400. Wszystkie
nowsze biosy implementuja tzw 'agp/pci lock' dzieki czemu czestotliwosci
pci/agp pozostaja prawie w wartosciach nominalnych, przy zwiekszonej
ponad standard czestosliwosci fsb. Jesli zamierzasz ustawic magistrale
200 pamietaj aby ustawic wczesniej zworke w pozycji 166 (nie 200!) a
potem w biosie recznie podciagnac do 200 - inaczej nie zadziala.
Jesli chcesz krecic powyzej fsb 200, ustaw zworke w pozycji 200.
Niektore czestotliwosci posrednie pomiedzy 166-200 niekoniecznie musza
dzialac, ze wzgledu na sposob programowania ukladow PLL na plycie.

Osobiscie uzywam na tej plycie athona 2000+ podkreconego do 200x11 bez
zadnych problemow.

pozdrawiam
MB