Re: Radeona 8500 LE na GeForce FX5200 Ultra, warto?

Autor: Jancio (janoole_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 14:00:14 MET

topek wrote:

> Witam,
> jak pewnie, niektorzy zauwazyli jestem mocno niezadowolony z mojego Radeona
> 8500 LE.
> Najpierw idiotyczne sterowniki, teraz czarno bialy obraz na TV, ktorego tak
> latwo nie zmienie na kolor :-(
> Co za gowno ten radeon.

jak będziesz starszy to Ci przejdzie wydawanie kategorycznych opinii o
czymś o czym nie masz pojęcia.

Brakuje Ci oryginalnej przejściówki do tv-out. I to wszystko.
To że jej nie masz to Twoja wina lub tego kto Ci sprzedał niekompletny
zestaw.

Co więcej - z pozostałych postów wynika że masz świadomośc tego że
podpinasz się nieprawidłową przejściówką - i nadal twierdzisz "co za
gówno". Prezentujesz zadziwiający stan umysłu.

Jancio