LF 915 FT PLUS 19" - problem

Autor: arkadius (artg_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 14:04:50 MET

Witam
Od roku mam w/w monitor. Ostatnio zauwazylem na jednolitych tłach (dosc
czesto na belkach okien) cos w stylu "mory", wystepuja one zazwyczaj przy
odswiezaniu wyzszym niz 75-85 Hz. (Pracuje w rozdzielczosci 1280 x 960, i
tu monitor wg danych LG wyciaga 100 Hz czy nawet 120 Hz, i gdy tylko ustawie
tyle od razu pojawiaja sie te smużenia). Na poczatku tego nie było.Gdy
zmniejsze odswiezanie znikaja. wg mnie nie jest to "mora", gdyz regulacja
"mory" nie ma żadnego wpływu na to. Aha, gdyz zmienie sterowniki monitora na
domyślny, czasem na jakis czas mam spokój.

Jak by tego było mało, ostatnio z monitora daje się słyszeć delikatny
pisk(b. cichy) który znika po chwili.

Czy serwis cos moze z tym zrobic (mam na niego 3 lata gwarancji)?? Czyzby
sie już sypał??

THK za wszelkie sugestie.

---