Re: Radeona 8500 LE na GeForce FX5200 Ultra, warto?

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 15:03:37 MET

> jak będziesz starszy to Ci przejdzie wydawanie kategorycznych opinii o
> czymś o czym nie masz pojęcia.
Szacujesz moj wiek na 15 i pol?

> Brakuje Ci oryginalnej przejściówki do tv-out. I to wszystko.
> To że jej nie masz to Twoja wina lub tego kto Ci sprzedał niekompletny
> zestaw.
Zgadza sie. Przejsciowka u poprzedniego wlasciciela sie znalazla.
Jutro, pojutrze dojdzie poczta

> Co więcej - z pozostałych postów wynika że masz świadomośc tego że
> podpinasz się nieprawidłową przejściówką -
Nie mialem takiej swiadomosci. Przypuszczalem, ze to moze byc przyczyna
Dopiero niejaki Kris z twojepc.pl na privach wszystko mi wyjasnil. Pomogl i
wyczekuja jak kania dzdzu owego kabelka bo sie troche divxow nazbieralo.

> i nadal twierdzisz "co za
> gówno". Prezentujesz zadziwiający stan umysłu.
Naleze do zdecydowanych ludzi :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna