Radeona 8500 LE na GeForce FX5200 Ultra, warto?

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 11:18:37 MET

Witam,
jak pewnie, niektorzy zauwazyli jestem mocno niezadowolony z mojego Radeona
8500 LE.
Najpierw idiotyczne sterowniki, teraz czarno bialy obraz na TV, ktorego tak
latwo nie zmienie na kolor :-(
Co za gowno ten radeon.

Czy GeForce FX5200 ultra bez problemu wyswietla kolor na TV, tak jak to
czynil moj stary poczciwy GeF 2 MX (zwykly pojedynczy chinch) a przy tym nie
jest duzo mniej wydajna karta niz Hercules Radeon 8500 LE 64MB?

Czy GeForce FX5200 ultra ma jakies patenty w stylu 64 i 128 bitowa wersja ?

Znalazlem taka karte:
3D Blaster 5 FX5200 Ultra
nVidia GeForce FX 5200 Chip, AGP 8X/4X/2X, 64 MB DDR-RAM, Core/Memorytakt
250/400 MHz, VGA, TV-Out
Za rozsadne pieniadze (nowa) musial bym niewiele dolozyc sprzedajac w
cholere to badziewie ATI.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna