Re: Usuwanie EXE'kow

Autor: Jarek[sQrczak\)Skorski (ja_at_wm.-STOPSPAM-pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 14:20:21 MET

Użytkownik "- darek -" <dbi_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Wybacz moją lekkomyślność...
> Po prostu sądziłem, że nie ma potrzeby subskrybować kolejnej grupy
> dla rozwiązania tego problemu, z którym zapewne nie jedno z Was,
> grupowiczów się spotkało...

ależ ja nie mam co wybaczac ...
przeczytaj co napisales, ok ?

wedle tej logiki , moge zalozyc ze czesc z czytajacych p.c.p ma
samochod , prawda ?
moge zalozyc takze ze czesc z posiadaczy samochodow miala kiedys
problem z odpaleniem go w zimie, tak ?

dalej mam pisac ?

> A dla tych, którzy mimo wszystko podzielą się ze mną doświadczeniem
> dodam, że system to XP, a pliki znajdują się na partycjach na
> NTFS'ie więc spod DOS'a i tak nie będą widoczne:(

uwierz , że jeśli napisałbyś na właściwą grupę szybciej otrzymałbyś
odpowiedż ...
pod dosem można zobaczyć patrycje NTFS i można ten plik usunąć ...

nie , ja sie uprę i tu nie napiszę Ci w jaki sposob.
i z łaski swojej , zadeklaruj kodowanie