Re: Usuwanie EXE'kow

Autor: - darek - (dbi_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 13:39:27 MET

> 1. może napiszesz na wlaściwą grupę ?
> 2. moze z laski swojej na wlaściwej grupie poinformujesz jaki to
> system operacyjny ?
> 3. może przystosujesz swoj czytnik do pracy w usenecie m.in.
> deklarując kodowanie ?
Wybacz moją lekkomyślność...
Po prostu sądziłem, że nie ma potrzeby subskrybować kolejnej grupy dla
rozwiązania tego problemu, z którym zapewne nie jedno z Was, grupowiczów się
spotkało...

A dla tych, którzy mimo wszystko podzielą się ze mną doświadczeniem dodam,
że system to XP, a pliki znajdują się na partycjach na NTFS'ie więc spod
DOS'a i tak nie będą widoczne:(
Pozdrawiam