Re: Trend cenowy

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_o2.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 14:23:22 MET

> I ledwo już zipią ;) Praktycznie mało kto już ich używa.
> BTW a słyszałeś o FDD 8" ?
Słyszałem, ale nie widziałem na żywo. Pamiętam, że jak w filmie "gry
wojenne" koleś wkładał taką dyskietkę do napędu, to tarzałem się ze śmiechu
po podłodze :)
> No właśnie, mało kto takie coś już pamięta :)
> Na wszystko przychodzi koniec ;)
Tak, ale te dyskietki 8" były raczej standardem dla komputerów
profesjonalnych, w domach królowały wtedy kasety magnetofonowe :) Ech, to
było coś. I pomyśleć, że jakieś 6 lat temu jeszcze z takiego cudu techniki
korzystałem :)

Pozdrawiam
Mad_Lamer