Re: Irytujacy Radeon :-( , czarno bialy obraz [po lekturze w googlach]

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 12:20:39 MET

> Jak masz Grundiga to sprawdź czy nie ma zaślepki pod S-Video z przodu
> obudowy (pod klapką). Pewnie masz "okrojoną" wersję bez gniazda S-Video,
co
> nie znaczy,
> że ten telewizor go nie obsługuje...
> O ile pamiętam u mnie wystarczyło wlutować gniazdo, dwa oporniki i dwie
> zwory :-)))
> Tylko trzeba rozkręcić telewizor....
Tzn twierdzisz, ze to okragle cos na lewo od chincha jest wejsciem dla
S-Video?
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0229

> poradzic
> Podejrzewam, że to raczej będzie problem kabelka....
> Radeon ma chyba trochę inne wyjście niż GForce.
Tzn sa roznie rodzaje Chinchy ??
Ja kupilem w sklepie taka przelotke:
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0230
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0231

bo z radeonem oryginalnego kabla nie dostalem

Jestem od rana tak wkurwiony na ta karte, echhh, dobrze ze dzis do pracy
ide...

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna