Re: Irytujacy Radeon :-( , czarno bialy obraz [po lekturze w googlach]

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 18:29:44 MET

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> co
> Tzn twierdzisz, ze to okragle cos na lewo od chincha jest wejsciem dla
> S-Video?
> http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0229
Ja mam stereofoniczny 29" i mam 3x Chinch i obecnie S-Video (właśnie po
lewej stronie)
którego wcześniej nie było, a które mi wstawił "fachura". Mój
telewizor miał wszystko co było potrzebne do S-Video oprócz
gniazdka , rezystorków i kilku zworek na płycie bazowej. Części kosztowały
ok. 5zł, ale fachman skasował 10x więcej :-)) wiadomo Fachowiec...
Być może w Twoim telewizorze też wystarczy wstawić gniazdko...

> Tzn sa roznie rodzaje Chinchy ??
> Ja kupilem w sklepie taka przelotke:
> http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0230
> http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/IMG_0231
Chinch w TV przyjmuje sygnał Composite Video czyli
sygnał lminancji (czarno-biały) + zakodowany kolor (chrominancja).
W złączy S-Video te dwa sygnały "lecą" osobno, co poprawia jakość.
Problem nie dotyczy wtyków w TV a raczej złącza na karcie. Nie mam
Radeon-a więc nie wiem jak z nim postąpić...

> bo z radeonem oryginalnego kabla nie dostalem
>
> Jestem od rana tak wkurwiony na ta karte, echhh, dobrze ze dzis do pracy
> ide...

Miałem tak z drukarką HP 5150 w której walnięte były polskie sterowniki,
i zero informacji o tym fakcie, nawet na stronach HP.
Też straciłem mnóstwo czsu aby dojść co i jak....

ax