Re: Irytujacy Radeon :-( , czarno bialy obraz [po lekturze w googlach]

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 10:56:48 MET

Użytkownik "topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> napisał w wiadomości
> No i to jest max irytujace. Taka super karta (no moze dzis poprawna)
wymaga
> jakis cudow, a "badziew" GeForce 2 MX dzialal jak burza.
> Na ch*j mi ta wymiana byla ? Chyba sprzedam tego Herculesa i kupie jakies
> GeForce. Czy kazdy GeForce bedzie bez problemu dawal kolorowy obraz na TV,
> czy bywaja tez takie wybredne jak Radeony?
> Telewizor mam poprawny. Paroletni Grundig: 3 chinche z przodu (dla Kamer
np,
> w ktore i ja sie wpinam) i Eurozlacze z tylu.
Jak masz Grundiga to sprawdź czy nie ma zaślepki pod S-Video z przodu
obudowy (pod klapką). Pewnie masz "okrojoną" wersję bez gniazda S-Video, co
nie znaczy,
że ten telewizor go nie obsługuje...
O ile pamiętam u mnie wystarczyło wlutować gniazdo, dwa oporniki i dwie
zwory :-)))
Tylko trzeba rozkręcić telewizor....

> Zenujacy RAdeon. Moze powinienem sobie jeszcze nowy telewizor kupic, bo
> gowniany zlom od ATI nie potrafi sobie z tak skomplikowana operacja
poradzic
> jak kolor na TV ?
Podejrzewam, że to raczej będzie problem kabelka....
Radeon ma chyba trochę inne wyjście niż GForce.

ax