Re: Irytujacy Radeon :-( , czarno bialy obraz [po lekturze w googlach]

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 10:20:49 MET

> Niektóre nowsze telewizory na pinie 15 w złączu EURO
> mają "dodatkowe" wejście chrominancji czyli koloru.
> Jeżeli Twój kabelek S-Video>Chinch to tylko kabelek, bez
> dodatkowych układów elektronicznych, a Twój telewizor nie jest
> pierwszej młodości to raczej zapomnij o kolorze....
No i to jest max irytujace. Taka super karta (no moze dzis poprawna) wymaga
jakis cudow, a "badziew" GeForce 2 MX dzialal jak burza.
Na ch*j mi ta wymiana byla ? Chyba sprzedam tego Herculesa i kupie jakies
GeForce. Czy kazdy GeForce bedzie bez problemu dawal kolorowy obraz na TV,
czy bywaja tez takie wybredne jak Radeony?
Telewizor mam poprawny. Paroletni Grundig: 3 chinche z przodu (dla Kamer np,
w ktore i ja sie wpinam) i Eurozlacze z tylu.

> Jeżeli Twój TV ma wejście EURO to spróbuj "pokombinować" z pinem 15,
> jak się nie uda to musisz udać się do dowolnego serwisu TV
> w celu założenia dodatkowej płytki z wejściem S-Video.
Zenujacy RAdeon. Moze powinienem sobie jeszcze nowy telewizor kupic, bo
gowniany zlom od ATI nie potrafi sobie z tak skomplikowana operacja poradzic
jak kolor na TV ?

Nosz kurwa mac...

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna