Re: podłączenie hub-a do rutera

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Jan 2004 - 11:25:55 MET

> czy to znaczy, że modem neostrady jest niepotrzebny !!??

jesli twoj router ma takie ustrojstwo wbudowane w siebie to nie jest
potrzebny ...

> to kazdy router mozna podlaczyc przez RJ'ta do hub'a, switch, kompa i
czego
> tam jeszcze chcesz ... po odpowiednim skonfigurowaniu mozesz dzielic sobie
> ta neostrade na ile osob chcesz:)
> Mam teraz tak zrobione, że lecąc od kabla który dostarczyła mi tpsa...do
> niego podłączony jest ten modem od niego idzie sieciówka do rutera a do
> rutera podłączone są komputery 4 szt.(full obsada)

co to znaczy: "od niego idzie sieciowka do routera" ??? bo nie za bardzo
kumam:)
przeciez te shity z tepsy mialy USB a nie RJ'ta ... chyba, ze masz jakis
inny ...

> Chciałem podłączyć
> jeszcze komputerka nr 5 i właśnie do tego celu chciałem wykorzystać HUB-a
> który mi sie pląta po szafie. Nie za bardzo wiem jak to zrobić. Czy kabel
> podłączyć przez uplink w ruterze i w hubie czy może inaczej...czy kabel
> wystarczy zwykły czy musi być jakiś specjalny (crossowany np)...no i temu
> podobne ...
> raz jeszcze dziekuje za uwagi

przeciez nic tam nie zepsujesz ... pokombinuj troche. Router laczysz zwyklym
niecrossowanym kablem z hubem i powinno byc ok ... w zaleznosci od tego jaki
masz sprzet laczy sie albo na pierwszym albo na ostatnim porcie ... a tak
poza tym to podalem tobie grupy na ktorych ludzie codziennie zadaja takie
pytania i tam bys juz mial dawno odpowiedz:)