Re: Pasty termoprzewodzące

Autor: Mirosław Brol (dziadek1975_at_poczta.fm)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 14:18:34 MET

Użytkownik "kamil51" <"kamil51x"@\"ANTY_SPAM\"gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:btn7vo$jcr$1_at_inews.gazeta.pl...

Od pewnego sprzedwacy w
> sklepie słyszałem, że biała jest lepsza, ponieważ srebrna przewodzi nie
> tylko ciepło ale także prąd, co może spowodować zwarcie.

To fakt - zdarzają się problemy z egzekwowaniem gwarancji na procesory AMD
usmarowane taką pastą - a wierz mi, bardzo ciężko draństwo usunąć.

> Pastą zamierzam wysmarować Celerona 2000 i trochę go podkręcić.
> Zakupiłem też alternatywny cooler, aluminiowy, ale z regulacją obrotów i
> generalnie lepszy od standardowgo.

Postawiłbym jednak na miedziany - nie jest to taka wielka różnica w cenie. A
regulacja obrotów może służyć do tego, żeby wyciszyć wiatrak, a nie, żeby
polepszyć chłodzenie - a Tobie zależy na chłodzeniu z tego co zrozumiałem.

Pozdrawiam
Mirek