Re: Pasty termoprzewodzące

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Mon 12 Jan 2004 - 11:52:08 MET

> Od pewnego sprzedwacy w

Tego sprzedawce chyba cos w glowe stuknelo.
Moze pasta nazywa sie :srebna", ale nie ma tam metalu i napewno nie
przewodzi pradu.
Kurna skad ludziom takie pomysly do glowy przychodza?
Wez miernik, ustaw na pomiar rezystancj (max) i sam sprawdz czy cokolwiek
przez paste "przejdzie" a potem pokaz temu sprzedawcy.

Bogdan