prosze o pomoc...

Autor: marcin d. (tiger_11_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 14:33:00 MET

Witam..

Prosze o pomoc na wage zycia lub smierci ( procesora oczywiscie), mam
procesor AthlonXP 2500 Barton. Kupilem nowy wentylator na procek Termaltake
Volcano 11+ bo chcialem podkrecic troszke procek, a tu sie okazalo ze mi
pokazuje temp. CPU 59-60 stopni :((
wiatrak chodzi jak jakies tornado, glosno jak nie wiem co(a mial byc cichy)
:(((( a tak zachwalaja
ten wentylator.
Czy wie ktos co mozna z tym fantem zrobic?( konkretnie chodzi mi o spadek
temp. bo i chyba jak spadnie temp. to i wiatrak zacznie wolniej chodzic.)
pomuzcie mi plisss..
pozdrov|!