Pasty termoprzewodzące

Autor: kamil51 (_at_\)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 22:55:04 MET

witam,
mam pytanie odnośnie past termoprzewodzących do procesora, chipsetów
itp. Po pierwsze to słyszałem, że są ich dwa rodzaje [nie znam sie
dokladnie]:
a) biala;
b) srebrna (chyba ze srebra to ona nie jest?).
W którą z nich lepiej zainwestować? Słyszałem różne opinie, głównie
taka, że srebrna jest droższa, ale i lepsza. Od pewnego sprzedwacy w
sklepie słyszałem, że biała jest lepsza, ponieważ srebrna przewodzi nie
tylko ciepło ale także prąd, co może spowodować zwarcie.
Pastą zamierzam wysmarować Celerona 2000 i trochę go podkręcić.
Zakupiłem też alternatywny cooler, aluminiowy, ale z regulacją obrotów i
generalnie lepszy od standardowgo.
Ma ktoś doświadczenia w tej dziedzinie?

--
pozdrawiam,