Modem Pentagram Diablo v.92 rozlacza mi sie...

Autor: Mariusz (mschimke_at_op.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 13:47:46 MET

Witam.
Kupilem wczoraj ten modem z tematu... Wszystko byloby OK, gdyby tylko
normalnie utrzymywal polaczenie z Internetem. Najdluzej ile "wytrzymal"
online, to 8 minut... chociaz zwykle rozlacza sie po ok. 3 min. Co to jest?
Trafilem na badzieffny egzemplarz, czy co? Od razu mowie, ze kable sa dobre,
linia i moj komputer tez, bo inne modemy, ktore testowalem dzialaja bez
zarzutu. Opcja 'polaczen oczekujacych' z tepsy nie ma na to wplywu
(sprawdzilem, czytajac instrukcje :-) ), wiec co to moze byc? Faktycznie
wadliwy egzemplarz, czy co...? Nie wiem, co mam zrobic. Testowac go dalej,
czy po prostu oddac do serwisu...? Jest sens go wymieniac na inny egzemplaz
tego samego typu, czy to nic nie zmieni? Moze to wina kompa? W sumie jeszcze
nie testowalem na innym.
Bylbym wdzieczny bardzo, gdyby ktos mi udzielil jakichs rad...

Z gory wielkie dzieki.

Pozdrawiam