Re: Modem Pentagram Diablo v.92 rozlacza mi sie...

Autor: Small (small__at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 15:23:12 MET

Użytkownik "Mariusz" <mschimke_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Kupilem wczoraj ten modem z tematu... Wszystko byloby OK, gdyby tylko
> normalnie utrzymywal polaczenie z Internetem.

Miałem nierzyjemność kupić ten modem.
Generalnie jest do bani.
Kłopot był z zainstalowaniem, konfiguracją i utrzymaniem połączenia.
Oddałem do serwisu - stwierdzili, że jest OK, w domu to samo, oddałem raz
jeszcze - i znowu nie znaleźli wad...
Sterowniki znalazłem inne - trochę pomogło ale pozbyłem się go przy
najbliższej okazji.

Pzdr,
Small