niska przepustowosc pamieci?

Autor: Paweł Zawadzki (WPelephant_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 13:34:20 MET

Witam!
Przetestowalem sobie programem Aida32 odczyt i zapis do pamieci. Wyniki
mnie nieco zaniepokoily. Mianowicie odczyt to 1865 MB/s a zapis 600 MB/s.
Mam Athlona 2400+ na MSI KT6 Delta, 256 ram 333 no name (aida podaje:
SpecTek pc2700). Ustawienie w biosie defaultowe. Mam wiec pytanie: czy
wydajnosc pamieci powinna byc na takim poziomie? Czy moze jest cos nie tak
ze sprzetem albo konfiguracja komputera? Dodam, ze memtest86 nie wykazal
zadnych bledow. Z gory dziekuje za odpowiedz

--
Pozdrawiam,
Paweł Zawadzki