Re: Dwa systemy: co z dyskami?

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 01:33:12 MET

zasiu wrote:

> Jak podłączyć dyski (master/slave)? Mam jeszcze dwa napędy CD, więc wszyskie
> miejsca na taśmach byłyby zajęte. Oba HDD jako master na osobnych taśmach?

ależ skąd - napedy na drugim kanale, dyski na pierwszym, bo ci będa
mulic jak je pomieszasz z napędami ...

> Który jako primary, ten z linuxem, który będzie zostawał w komputerze?

to zależy - generalnie w BIOSie możesz sobie ustawić bootowanie z
którego napędu chcesz. Problem w tym, żeby skonfigurować dobrze LILO. I
tutaj ci nie podpowiem, bo nie mam pojęcia. Ale myślę,że nie powinno byc
problemu. Od strony sprzętowej nie ma to znaczenia. Spytaj na
pl.comp.os.linux... Ja zrobiłbym kieszeń z wingrozą jako slave, jako
master linux.

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840