Dwa systemy: co z dyskami?

Autor: zasiu (zasiu.antyspam_at_gower.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 01:03:53 MET

Witam!

Mam taką sprawę... chciałem zainstalować sobie Linuxa jednocześnie nie
pozbawiając się przyjemności pracy z Windowsem. Mam dwa dyski twarde, więc
systemy byłyby osobno. Jest mi to potrzebne, bo dysk w Windowsem chcę móc
wyciągać (kieszeń), chciałbym, aby wtedy działał sam Linux (i tu może być
problem, bo podobno przy niektórych ustawieniach dysku zawiesza się LILO,
więc wolę zapytać, jak powinienem to połączyć).

Jak podłączyć dyski (master/slave)? Mam jeszcze dwa napędy CD, więc wszyskie
miejsca na taśmach byłyby zajęte. Oba HDD jako master na osobnych taśmach?
Który jako primary, ten z linuxem, który będzie zostawał w komputerze? Ma to
w ogóle jakieś znaczenie?

z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam,
zasiu