Re: Radeon 9200 Saphire i inne Ati do kitu?

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Sat 10 Jan 2004 - 01:35:07 MET

Hey,

Użytkownik <dadarek1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzis kupilem za 400 zl karte graficzna, na ktorej widnieje napis Radeon
9200
> Atlantis oraz obok Saphire.Karta miala sluzyc do internetu i pracy z
Wordem,
> miala miec DVI do Lcd, ktory kupuje na dniach, ma to DVI, ma vivo, 128 MB
i 128
> Bit i ..kicha.Nie mozna za cholere ustawic odswiezania, jest stale na
> 60hz.Sprzet jest dosc mlody, Celeron 2ghz, plyta Asus P4PE, pamiec
Kingston
> 512, obudowa i zasilacz Enlighta 300W, monitor jeszcze Sony G200..Mialem
takie
> same problemy z poprzednia Ati Radeon 7500 LE Gigabyte, sprzedalem to
> dziadostwo za grosze i kupilem, to co radzono Ati Saphire, i znow to
samo.W
> sklepie mi powiedziano, ze w ciagu 5 dni moge im to gowno oddac, jesli cos

Bardzo zabawne :-) Nie nazywaj czegos gownem tylko dlatego ze stan Twojej
niewiedzy jest wysoce porazajacy.

Wlasciwosci ekranu->Ustawienia->Zaawansowane->Ekrany->klik na tekst
"Monitor"->Maksymalna czestotliwosc odswiezania = i tu wpisz ile chcesz.
Ustaw tez max. rozdzielczosc. Mozesz rowniez wymusic odswiezanie w
aplikacjach 3D. Jesli jeszcze bedzie problem pokombinuj z przelacznikiem
"Uzyj informacji DCC".

Pozdrawiam, Paweł