PADŁ DYSK moze ktoś coś doradzić ?

Autor: Rucek (rucek_at_tlen.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 22:57:10 MET

padł IBM, koło 2 lat, 15GB, SERVICEABLE USED PART , to chyba z tej serii co
sie waliły masowo, bo sam miałem podobnego tylko większego ale też
SERVICEABLE USED PART i pochodził 3 miesiące
 na początku pojawił sie jeden uszkodzony sektor, alae jeszcze trochę
pochodził. Dziś załkiem padł i tylko trzeszczy nie moze sie uruchomić, ani z
dysku startowego ani pod windowsem innego kompa, cały czas trzeszczy
zastanawia mnie czy mozna jeszcze z nim coś zrobić, nie oddając do
specjalistycznej firmy, bo aż tak ważnych rzeczy tam nie było by za to
płacić grubą kase

moze ktoś pomóc ?