Re: Wyjscia z przodu obudowy ?

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 08:18:35 MET

> Witam, Posiadam obudowe z wyjsciami z przodu: UBS Audio itp. ale w
> zestawie niebylo kabelkow do przeniesienia z tylu, do przodu tych wyjsc.
> Czy sa w sprzedarzy takie przejsciowki i jak to sie dokladnie nazywa ??

Jak już pisali przedpiśccy, kabelki powinny być w obudowie - do podłączenia
USB do płyty powinna być taka wiązka, każdy z kabelków z plastikową
końcóweczką oddzielnie, 4 szt do jednego portu USB. Do podłączenia audio u
mnie z tyłu wystają dwa kabelki minijack (poprowadzone właśnie od gniazd na
froncie) do włożenia w wyjścia karty dźwiękowej. Ogólnie wszystkie kable
powinny wychodzić z przedniego panelu płyty.
A np. USB w serwisie potrafią podłączyć źle i wciskać kit, że np. to gniazda
2.0 i mojego aparatu na USB 1.1 nie będą obsługiwać.

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424