Re: Wyjscia z przodu obudowy ?

Autor: Krzysztof Szatanik (dbl001.usun.dodatki.antyspamowe_at_bo.inaczej.nie.dojdzie.o2.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 12:43:54 MET

In news:btllt4$1pua$1_at_news.atman.pl,
Solar <solar21(xxx)@poczta.onet.pl> typed:

> plastikową końcóweczką oddzielnie, 4 szt do jednego portu USB. Do
> podłączenia audio u mnie z tyłu wystają dwa kabelki minijack
> (poprowadzone właśnie od gniazd na froncie) do włożenia w wyjścia
> karty dźwiękowej.

    Generalnie prawie wszystkie płyty ze zintegrowanym audio mają takie
dziwne złącze na płycie "Intel fron panel audio", czyli 9 pinów służące do
podłączenia gniazda głośników i mikrofonu. Pinów jest tyle ze względu na to
iż płyta powinna sprawdzać czy coś jest podłączone do gniazd z przodu, i jak
tak, to odcinać/wyłączać wyjścia z tyłu.

    Z panelu przedniego obudowy powinny wychodzić do środka obudowy kabelki
w ilościach odpowiednio 4x ilość gniazd USB i 8-9 kabelków do podłączenia
gniazd audio/mikrofon. W niektórych obudowach masa jest wspólna dla
mikrofonu i głośników stąd 8 zamiast 9 kabelków.

    Nie wiem jak karty muzyczne, ale przypuszczam że te najnowsze też mają
odpowiednie złącze wewnątrz, aby nie trzeba się było posiłkować jakimiś
dodatkowymi przelotkami itp. pierdołami.

--
#   Krzysztof Szatanik   dbl001-tnijto_at_o2.pl    GG: 2236900   #
#     AMD XP 2500+@202Mhz | Asus A7N8X DLX | GF2MX400/64MB    #