Re: nowy komp za 5 tys

Autor: Tommygun (pepesh_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 08:30:32 MET

Uzytkownik "Jeremi8" <wiskier_at_poczta.fm> napisal w wiadomosci
> chce kupic nowy komputer, jestem laikiem
> czy ktos moze mi zaproponowac jak wydac 5 tys? Czy warto kupic monitor
LCD?

Przede wszystkim nie kupuj go w jakims supermarkecie bo tam wciskaja
chlam nie warty swojej ceny i czesto wadliwy, najlepiej jakbys mial
kogos znajomego kto zna sie na rzeczy, pomoze w wyborze albo nawet sam
zlozy ci kompa z czesci, IMO lepiej miec gwarancje na poszczegolne
czesci niz plombe na obudowie, poza tym taki komp zlozony z czesci
napewno bedzie lepszy w tej samej cenie(lepszej jakosci podzespoly, bo
wybrane selektywnie niz te wkladane "na masówke" do zestawów).
Ja tez uwazam, ze nie warto kupowac LCD, te tansze sa marnej jakosci, a
na lepszy trzeba by bylo wydac za duzo kasy i z tych 5000 nie wiele by
zostalo na kompa.

Tomek