Odp: DD a Asus a7n8x deluxe

Autor: MarkX (markx_at_op.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 08:35:32 MET

Użytkownik lazik_s <spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9010381144.20040109034957_at_lazikowiec.pecet.pl...

> A w jakim standardzie puszczasz dźwięk? Jeżeli myślisz że mp3 stereo
> da ci DD gdy masz w sterownikach tak zaznaczone/czy ci to się
> wyświetla to się grubo mylisz. Dźwięk po podłączeniu 6 głośników do
> odpowiednich wyjść z kompa poprzez tzw analog da ci DD gdy uruchomisz
> np PowerDVD + film w DD.

to wiem :) mi tylko i wylacznie chodzilo o dvd i dzwiek DD. Myslalem ,ze jak
puszcze analogowo to nie bedzie 6 niezaleznych kanalow ,tylko zdekoduje
jakos inaczej np. w dolby surround.
Krzysiek pare postow nizej pisal ,ze powinno isc na inna grupe:) Na
kino-domowe tez pytalem :) W sumie tam nie maja obowiazku sie znac na
plytach glownych ,a tutaj na dekodowaniu dzwieku :>
Dziekuje serdecznie wszystkim za cierpliwosc.

--
pozdrawiam
MarkX