Re: ekonomiczne zestawy komputerowe w dniu 2004.01.07

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:28:51 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek nocą, Radek napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> [...] /Wyciętych linii: 12/
> można powiedzieć, że ceny są uśrednione

Uśrednione to nie znaczy ekonomiczne! Chyba że starasz się o pracę w
jakiejś firmie i chcesz zabłysnąć w cenniku dobrymi zestawami. Jak tak
to nazwijcie to sobie jakoś po ludzku a nie "oszukujecie" klienta
stosując marketingowe zagrywki.

> kupić można wszędzie gdzie sprzedają komputery

Ale robiłeś to na cenniku firmy AREST, a to już daje do myślenia.

Co do skrótów/akronimów: www.google.pl

> może jest człowiekiem starszej daty i tego nie kojarze...

To że masz taki a nie inny wiek w cale cię nie zwalnia od niewiedzy.
Jeżeli usenet jest dla ciebie początkiem to polecam pogooglać o
Netykiecie, konfiguracji czytnika (www.czytniki.zamiast.net FAQ). Co
do uwag technicznych na przyszłość:
[1] Wrotka by się przydała przy odpowiedziach
[2] ustaw sobie sygnaturkę (pomaga, a nie przeszkadza!)
[3] PowerTool 3.0 - narzędzie dla każdego OE

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --