Re: ekonomiczne zestawy komputerowe w dniu 2004.01.07

Autor: Radek z Wrocławia (radsam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 03:42:18 MET

> Pewnego dnia, a było to w środę rano, Radek napisałeś na pl.comp.pecet
> coś takiego:
>
> I już w powyższym to rozsądku ja nie widzę!!! Od kiedy "mądry skłądak"
> (ah tak sobie nazwałem osobę składającą LOL) bierze części do zestawu
> ekonomicznego u jednej firmy. Nie wiem jak jest we Wrocku, ale z
> doświadczenia mogę powiedzieć, że jak pójdziesz do X po kartę
> graficzną to przypadkiem idż do Y i zobacz jaka cena, bo zazwyczaj
> jest taniej.

można powiedzieć, że ceny są uśrednione

> To ja zgłoszę swoją. Daj spokój z tymi zestawami co kilka dni i raz
> zaczęty wątek doprowadź do kończ a nie katujesz mnie tym co 4dni, do
> tego w całkiem nowym TOPICu. Niedługo będziesz jeszcze reklamę rzucał,
> gdzie to można kupić?

kupić można wszędzie gdzie sprzedają komputery

> Czytaj jak wyżej, bo z eco IMHO to może mieć mało do czynienia.

DZIĘKUJĘ ZA OPINIĘ
jednak potrzebuję wyjaśnień dotyczących znaczenia następujących słów:
-LOL
-TOPIC (chyba wiem - list poruszający nowy temat na grupie)
-IMHO
może jest człowiekiem starszej daty i tego nie kojarze...

Radek