Re: Jaki laptop i gdzie w Wawie do 4 tys. zl Max ??

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 23:58:43 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w czwartek rano, Anubis napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> Nie... dobrze jak by byl odtwazacz DVD i nagrywarka CD-R(W) w jednym
> bo to bedzie dla mlodej dziewczyny a zazwyczaj stacji dyskietek w
> takim sprzecie nie ma i trzeba traktowac to jako opcje.

No combo w laptopach to już raczej standard, chociaż zdarzają się od
normy mniejsze bądź większe odchylenia.

> [...] /Wyciętych linii: 9/
> Actina jest taka slaba ? ;(

No niestety nie jest to sprzęt godny polecenia. Tak jak pisałem marka
to niestety wiąże się z kosztami, ale przede wszystkim z
funkcjonalnością, użytecznością, trwałością. To wszystko także
kształtuje opinię i moje rady.

> Widzialem Gericomy calkiem fajne chodz innne firmy jak Compaq maja
> sprzet w podobnej cenie.

Dlatego warto rozejrzeć się na rynku i sprawdzić każdy drobiazg.
Czasami dla głupiego ustrojstwa wybierasz tą a nie inną firmę. Ważne
by to była dobra firma!! Jak już się trochę w temat wgryzłeś to
polecam testy PCWELT.de

ps Następny raz odpowiadając poszukaj co to Netykieta! Wycinaj wrotkę
przedpiścy! Sprawdź ze swojego postu nagłówek References (pomoc
www.czytniki.zamiast.net). Jak się zastosujesz to ci podpowiem co
dalej, jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania. W innym wypadku z
mojej strony nie licz na pomoc.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --