Re: DD a Asus a7n8x deluxe

Autor: MarkX (markx_usun_to_at_op.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:06:08 MET

Użytkownik "archie" <archie.am_at_ANTYSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MarkX" <markx_usun_to_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Pytanie tylko czy
> jeśli jest ustawione 6 głośników to czy będą działały na 6 niezależnych
> kanałów, niezależnie od tego czy analogowe czy cyfrowe. Dobrze by było
> sprawdzić specyfikacje standardu dolby digital czy udostępnia 6
niezależnych
> kanałów.

Chodzi mi o to , czy w obu przypadkach bedzie to pelne dolby digital, czyli
6 niezaleznych kanalow? Jezeli tak ,to dlaczego opcja dolby digital
uaktywnia sie dopiero jak zaznacze ,ze glosniki sa podpiete poprzez Digital
Output. Dlatego caly czas wnioskuje ,ze jak podepne analogowo ,to nie bedzie
to pelne dolby digital ,bo ta opcja jest nieaktywna (szara). Czyzby na
analogu bylo dostepne tylko Dolby Surround?

--
Pozdrawiam
MarkX