Re: POMOCY BO OSZALEJĘ!!!

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:08:33 MET

Piotr Leśnikowski wrote:

> Od jakiegoś czasu do białej doprowadzaja mnie 2 rzeczy"
> 1. Co nie uruchomię jakiejś aplikacji (np. z pulpitu lub Moich
> dokumentów) wywala kominikat że "jakiś_plik.exe wygenerowal błędy i
> będzie zamknięty przez system Windows". Kilka dni temu usunałem z
> kompa jakiegoś trojana strony głównej. Może to ma jakieś znaczenie,
> może mam cos jeszcze na dysku w system32?

Sprawdź antyvirusem. Jak jakieś pliki zostały uszkodzone to może bedzie
reinstal windy potrzebny(ewentualnie naprawa plików systemowych)

> 2. Nie mogę uruchomić więcej niż 3 aplikacje. Przy próbie otwarcia
> czwartej wiesz się i musze zamknać jedna z nich.

Trza było kupić P4 z HT. Tutaj procesor już nie wytrzymuje... za dużo
wątków:/

> Co to k.. jest??

Tesco

> Jak to poprawić?

Najprościej format strzelić i wszystkie problemy z głowy:)

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)